Thursday, April 19, 2012

Halo

mengantuknyaaa ~
Assalamualaikum:) . Lama tak post ? Yeah . Okay , semalam (18/4) aku balik . Weee ~ And today aku fly pegi Nilai , Jyeahh ! :P . Penat ? Mungkinlah , baru nak feel dekat rumah dengan kerja rumah berlambak and then kene pergi Nilai . That's okay , aku pergi kenduri doa selamat cousin aku . Ni pun baru habis 2 jam lepas :) . Dia ngan family die nak berangkat dekat Aussie, Australia esok . Tak kisah lah kan . lepas ni bukan selalu jumpa . Farewell cousin , have a safe journey . Less than 2 weeks Open day . YEAH * and less than a month , PPT . Oh no ! Study study :3 . Harap-harap resultku dapat improve . Target dari 1st test aritu 6 A .hmm, kalau nak Target 8 A tak salah but that's okay , aku try perlahan-lahan dulu. Kene study lagi lagi gilaaa lah ni nampaknya . Topic form 1 masuk ^^ . Sabar yee farah :') , form 3 lagi feningg . kau baru form 2 , so smile :P . alala ~ tu jelah nak post . Takde idea sangat ~ kbye . Wsalam :)