Tuesday, March 13, 2012

Semalam .

"Let the past make you better Not bitter"
Assalamualaikum . Okay , Let get this straight . Header kite arini pun dah tunjukkan yang aku nak cerita tentang semalam . Lala* . Okay , semalam . kami (family) baru balik dari Taiping and mama tetiba singgah ke Jusco . Then kiteorang lepak lah kat jusco tu . abang ngan kakak ? macam biaseelaa diorang tu . *Wayang . Smntara , mama janji ngan aku nak belikan kasut and buku rujukan aku . So , die pun tepati janji die and kiteorang pulak pegilah shop barang aku . Lepas pergi beli2 barang aku . Oh yes , terasee aku bosan -,-" . so , aku beraninya ajak mama shop . Mule2 mama taknak but biaseelahh kan, kene push sikit^^ . baru nak . Lastly , mama beli jugak baju . and baju tu aku pilih ^^ , muehehehe . Aku ada fashion sense lah* . Actually , benda ni kakak 1st aku ngan mama suke buat but lepas kakak blah pegi sambung belajar , aku jadi pengganti kakak . Tak kisahlaa . Lgipun mama nak beli baju untuk die pegi Bangkok nanti , urusan kerja . katanya* , biaselah kan , kalau mak dapat . Confirm lah automatic anaknya sekali dapat kan^^ . So , mama pun kasi aku beli baju . Ada sale , beli 2 harga pun boleh tahan ... So lepas beli-beli segala , pergi solat . Then beli groceries pulak untuk balik asrama :) ..Lepas tu beli semua , kakak ngan abang dah habis tengok wayang . Kami Letak barang and Balik then a half and hour later balik rumah.* Okay here's part yang tak best .
aku : *looking and looking ..
a few minutes later ....( mama !!!
mama : kenape ? O.o
aku : *Nampak tak beg plastik baju adik? T.T
Dah nampak point aku ? , kalau nampak . good . kalau tak , here's the thing .Aku tak bawak balik 1 plastik baju yang mama beli 2 baju untuk aku. Oh , great ! =...=" . boleh pulak tertinggal dekat seat trolley tu *Careless , Dapat 1 ceramah sound dari mama *atoii --" . Masa tu gelap , sebab malam .And aku tak perasan and tak nampak . eloklaa kan , plastik tu pun gelap , mata pun rabun jugak . Lala* Ape yang aku tau , The moral is . Check things 3 times and make sure ada .
*Tulahh . tak responsible . --" (geleng kepala) . Apepun dah lepas , and jadikan pengajaran .
Esok pulak aku pegi sekolah . Pegi bilik muzik ade latihan sesiape yang boleh pegi ..
aku boleh pegi but problem aku satu je . ehehe ^^ aku maybe balik lambat , mak aku ade meeting kat Ipoh and maybe balik 5.45 pm . Risau jugak kalau aku sorang je yang tinggal . Haih--" . Takpe2 , chill lah . tnggu lagi stengah jam jee .. ^^ . Takpe tabahkan hati :P .
Okay . maka The End lah story aku buat hari ni,
Wassalamualaikum and Happy Holiday ye ~