Saturday, January 28, 2012

Unpredictable .


Nothing To describe except .
Frustration .-,-" (emo je kan ?)
Yes . Yes . Mane tak frust tahap KA Zoom ,?
Kami , kawan baik lah ..dah merancang nak berjumpe .
Seriously . esok . and boleh pulak terbatal , sebab die dekat kampung .
Ohh . Downyaa hati aku nih . Frust gilaa lah.
Dah lah esok aku nak beli barang ngan die .
Punya lahh overr hepi sebab boleh kasi hadiah kat member aku punya birthday.
And tetiba tak jadi . Ohh . Jatuh selera aku . :(
Sakit derr Hati aku . Aku tak sangka lemahnya jiwa akuu sampai nak menangis -,-"
childish tapi terlaluuu frust . :( . Okay . Last minute lah ajak ,2 hari lepas but die dah stuju .
And yet . Malam ni baru nak kasitau. Aku punya hepi nak mampus jumpe kau .
And yet aku dapat berita yang memang nak kasi aku Jatuhh , x(
Feelings That is sooo Unpredictable .
Dah lah nak balik sekolah . :( . Hmm . Dua orang pulak tu buat aku macam , haih.
Hidup , Hidup . :( .
Dah lah . Focus on study kau je lah , Farah .
Tak payah nak waste mase and air mata sebab bende remeh ni.
Nak marah pun , Macam apee je ?.Bukan aku terdaya nak halang ape ape pun .
p/s : It's soo UNPREDICTABLE ! . Damn ! :(
Maybe mereka tak sengaja ~ . Get over it je lah dengan perasaan kau tu , Fara . -,-"
Hmm . Thanks kepade akak aku . Die tolong aku dengan assignment aku sikit .
kasi idea . Thanks akak . I love u more . :')